tisdag 29 september 2009

KOMMENTARER <3

Åh vad glad jag blev när jag logga in på bloggen min och hittade många söta kommentarer!! tack snälla alla!!! Önskar er alla en fin höst dag!!

De 2 små sover här,ute i höstvädret *Brrr* sen när de sovit ska vi promenera och hämta Tuwa busen! sen hem igen,äta mellanmål och leka.................sedan middagsdax..........sambon jobbar kväll *tråkigt*

men i morse köpte jag nya höstskor!!(ful bild,men med snyggare byxor till osv så blir det finare=))


hade typ bara trasiga sandaler,liite kallt att ha de på sig nu=) och så hoppas jag då snart på att få åkat till Sthlm och shoppa lite till=)

men nu lunch och läsa tidning.....sköt om er!



Döttrarna och jag bakade tigerkaka=) de äääälskar kaksmet,kan det komma från fasters del av släkten *hehe* men mamman gillar nog också=)


Nu ska jag se house och äta kvällsmat och mysa i soffan i höstmörkret! puss&kram

4 kommentarer:

Fanni sa...

Åh, jättefina skor! Me like..! :)

Emilia sa...

Fanni. de ser bättre ut i verkligheten=)

Isabel sa...

Naaw, så mysigt :) Då har minstingen precis börjat prata och så? :) Har ni pratat om att gifta er då? :)

Isabel sa...

Ja, jag tror det mest är pengar det handlar om, ett litet bröllop kostar ju också en del :/ jag och min sambo har faktiskt redan börjat planera, vi skulle vilja gifta oss inom fem år åtminstone så det får bli att börja spara en peng redan nu varje månad :D