måndag 28 september 2009

Jaaaaaaaaaaaaaaa snart har jag sparat ihop pengar så jag kan beställa soffan!!!
sen finns det ju mer saker jag hoppas på att kunna köpa eller önska mig till födelsedagspresent eller julklapp=) typ en minilaptop=) eller mer saker till hemmet! nåja lägger in fler bilder sen....
Här är några bilder på inköp den sista tiden osv=) :

Väskan jag köpte i Sthlm....och bakom vykort jag ramat in *fina*
Köpt lite blommor till hemmet....och ljuslykta jag köpt tidigare...och 2 älsklings-tavlor till:


2 växter till,fin fina....
hängt upp några ljus lyktor *älskar*
krokar i vårt sovrum,har hängt flickornas klänningar där nu...
tvål-kopp(?) och tandborstmugg från Lagerhaus...

krokar till badrummet..........hade velat köpa ett matchande duchdraperi(som hade likadana blommor som tandborstmuggen och tvålkoppen,men kan ju kanske ej göra det före vi köpt badkar:) hoppas det finns kvar något liknande den dagen.............
mobilsmycke,suddigt,men en cupcake iaf:)

skålen från indiska (skulle velat ha en med lock också men hittade ej:(....)



Vill till Stockholm igen snart!!!!!! måste köpa höst/vinter skor och en massa annat=) och träffa vänner!!

men nu ska jag äta lunch,sedan städa lite,städar bland pysslet......de 2 små sover, de 2 större kommer hem från dagis och skola snart! Ha en fin dag!!! *kram*

4 kommentarer:

Isabel sa...

Vilken fin blogg :)

Anonym sa...

ne ja ska snart fixa mig..ska iväg och fota =)
designjessica

Isabel sa...

Tack snälla :) Hur gamla är dina barn? :)

Krystal sa...

oooh fin väska! :3