onsdag 30 september 2009

Hejsan! Vad gör ni idag då?
Har verkligen blivit höst nu:
-isande kalla vindar.
-gula/röda/bruna blad *läckra kulörer*.
-svamp plockning.
- mysa med tända ljus.
-mysiga höstmiddagar.
-elda i kakelugnen.
-mysa med vänner och familj.
-yllekläder.
-baka paj,bröd m.m.
-höstskor:) och en massa annat härligt!
+att jag och flickorna redan längtar massor till julen:) ska baka pepparkakor någon dag,och dricka glögg och mysa! jag/vi tänker börja tidigt i år med höst/vinter/jul pysslandet och njuta lääänge innan jul=)

Nå iallafall, nu sover de 2 små ute i hösten..............Tuwa pysslar på och jag bloggar lite....snart ska jag plocka undan i vårt sovrum så det blir finare..ha en härlig dag alla!!! det ska jag=) först hämta ett badkar, och sen hälsa på 'min' lilla prins *puss*

2 kommentarer:

Pia sa...

Åh så rart knyte du har i armarna ;-)
Jag ska ta mig ut till Geta o hälsa på (snusa bebis)här kommande veckorna!!

gabriella sa...

Åh vilken fin bild=) Ja det brukar väl bli så när man är många, vi är bara två dock