tisdag 5 maj 2009

Blogga.....

....kommer ej på någon bra och passande bloggrubrik ikväll *trött*

idag var det någe 'nya' fåglar vid vårt fågelbors,men vet ej vad,de är gulgröna med lite svart....får se om de kommer imorgon igen,då kan jag kolla i fågelboken. *intressant va?*:)

idag ha jag städat....men inte kul,har så ont i ryggen.... orkade ej tvätta golven,så det får bli imorgon+vika lakan och städa garderoben....
P och hans pappa höll på med altanbygget mitt på dagen,det blir nog fint det där:D
vid 4 åkte jag och flickorna till Geta/Matilda med familj, lagade middag där, men förstår ej varför barnen ska va griniga och nåjsiga när man är trött,borde ju va att de är snälla då när mamma/pappa är trött...........men men:)
sen fick vi blåbärspaj *Mums* och sedan hem......T har så svårt att somna nu på kvällarna,men sen sover hon bra....men man är ju van med lugn och 'egentid' efter 20.00 här hemma:) nåja det går väl över...
Imorgon är vi väl hemma hela dagen, J kommer hit! och så ska det ju städas och fixas i trädgården m.m.

Nej nu måste jag koka ris åt kattungen,han har diarre,så sat*ns äckligt och stinker gör det *blä* men det ska väl bli bättre med vatten & ris & fisk hoppas jag ujuj nackdelen med djur....fast barn är också sjuka ibland så det är väl jobbigt med allt emellanåt:D men det positiva överväger!

Peter jobbar ute.......sen ska jag fixa kvällsmat+te och läsa en tidning,sen se Äntligen hemma, och drömma om sommaren!
Ha en fin kväll! lämna gärna en kommentar eller skriv i gästboken! *tack* sköt om er!

1 kommentar:

Miina sa...

Ja, men NU hittade jag ju kommentarsfältet igen! Kunde inte förstå vart det hade tagit vägen.

Tokigt med ryggont. Jag är oxå krasslig, men det är nog från vridandet och bändandet från läkarbesöket.

Hoppas Alfons blir frisk fort nu!