söndag 24 maj 2009

SOL

.....men varför blåser det så kallt?
Julina&Tuwa fixar med kaninen/Chili...Corinne sover,ska bli skönt när hon ej behöver sova på dagarna mer,nu när det är sommar är kvarteret fullt av lekande/cyklande/högljudda barn,så när hon ska försöka sova,helst 2 timmar, i vagnen så vaknar hon av dem,resultatet blir,om hon ej somnar om, en grinig Corinne resten av dagen....hon är grinig annars också nu,tror det är nappen som vi slängt som orsakar det... men men det ska väl gå över=) men som sagt skönt när de ej behöver sin sömn på dagarna och blir äldre! ("lagom" ljud sover de ju bra med,tex gräsklippare,motorsågar osv,men gälla skrik osv så vaknar iaf mina av...) nåja som sagt de blir bara äldre:) men ibland får man nog av gnällande barn=) men iaf så har hon sovit 3-4 nätter utan napp nu! men stiger upp kl halv 7 om mornarna *gäsp* men det kanske ändras det med...=)

nehe nu ska jag fortsätta plocka om saker i köket och vardagsrummet...har möblerat om!
vad gör ni andra idag då?

Vårt underbara kök!:


Vardagsrummet blev mycket mysigare såhär,även om jag/vi ska köpa ny soffa,lampa,bord m.m. någon gång i år.....






föresten så längtar jag till Stockohlm,men kan kanske åka om några veckor!?

1 kommentar:

mari sa...

jag vill åka med dig till sthlm och strosa längs gatorna och shoppa och äta ngt gott! :) det lät som en sång! hehe! men ja, det skulle vara kul.. garderoben behöver fyllas på här... IGEN! kram