söndag 17 maj 2009

Tulpaner!

Ska fotografera tulpanerna i rabatten vid dammen imorgon,så vackra!
Jag hade tänkt fotografera mycket de senaste dagarna men ha lixom glömt bort det, från pappas kalas,när flickorna va så kalasfina...idag i trädgården,altanbygget osv, men men hinner ta kort...imorgon tex:) bevarar alla fina minnen i hjärtat istället:) men bilder är kul att ha,tex till scrapbooking!
Nå iaf,Elsa och Malvina sov här fre-lör *trevligt* frånsett att M höll mej vaken hela natten :D men jag fick en så go´ morgonkram som gjorde att jag ej kände mej lika trött :D

igår va vi till Lemland jag och T&C,mamma/mommo hade lagat såååå god tårta och paj! *mums* och härligt väder! Pappas present från Matilda(+familj) och oss 5 här var en korg med olika goda ätbara saker:) och ett memoryspel med bilder på barnbarnen (bra ide Matilda!!)

sen åkte vi till Nääs där vi fick tacos,Peter var också där då:) och Frickers.

Idag har det varit ännu en underbar sommar(eller är det vår ännu?)dag! Peter har byggt på altanen,blir så fint som jag skrivit tidigare! *vem kommer på vinkväll i sommar?=)*
och Flickorna ha röjt på med vatten,blommor och sand:)
Tuwa och jag var och handlade en sväng också...........borde åka en gång i månaden till Norrtälje och hanlda...........och så sku jag vilja ha pengar att åka till Sthlm för!!! men snart kanske jag har mer pengar!
Nej nu gör ryggen för ont,bloggar mer en annan dag, nu ska jag fixa kvällsmacka och choklad-dryck och se vad det kommer på tv! *kram*

Inga kommentarer: