måndag 11 maj 2009

En Till Underbar Dag!!!

härligt med sol,men den kalla vinden kunde sluta blåsa omkring...
Nu har jag och flickorna ätit middag...Peter kommer väl hem snart...s
T har vart på dagis idag, C och jag har röjt hemma...har fått en bäddsoffa till J´s rum och så har jag gjort 2 anslagstavlor:


det börjar bli ordning och reda här hemma,men än finns mycket kvar att fixa med:D och i trädgården!
sen så åt vi mellanmålet ute,och glassbilsglass,soligt och varmt på lilla altanen!
nu leker barnen och jag bloggar:P

hoppas alla har en fin dag!? berätta gärna vad ni gör,alltid kul tycker jag:D *kram*


p.s altanen blir nog minst 75 kvadrat...P räkna lite på det igår...men jag vet je exakt,men fint blir det <3

Uppdatering 21.43 :) var till Geta idag, åt kvällsmat,umgicks med syster+systerdotter *kul* nattade systerdotter *mys* och kollade lite fotografier,tiden går fort! för er som missat det:D nu:kvällsmacka och te....varför ???????köpte jag inget chokladdryckspulver idag!!!!!!!!! :) *abstinens*

Inga kommentarer: