söndag 31 maj 2009

Härliga Härliga Sommardagar!!!




Åh vad jag älskar denna tiden på året!!! jag skulle bra kunna bo i ett varmt land med mycket grönska,ej massor med sand bara:D bada i varmt hav eller pool, gå barfota på sandstränder,stenar,klippor och marmorgolv. äta mogna vattenmeloner,persikor,tomater m.m äta goda middagar sena kvällar med gott vin till *drömmer* skulle familj och vänner flytta med sku jag ej tveka en sekund. eller en sak ...vad man sku jobba med....? citronodling?vingård? :)

Nej nu ska jag sluta flumma, jag älskar Åland på sommaren,så stuga här, lägenhet i Stockholm och litet hus vid Medelhavet tex:D ska äta lunch ute på altanen med Tuwa nu,Corinne sover i skuggan...sedan ska vi fixa oss i ordning för dopet,när Peter kommit hem. och ikväll bli det kalas hos Pernilla! Hoppas alla har en underbar dag!!!? *kram*

Grattis världens bästa Pernilla på födelsedagen!!!

Inga kommentarer: