fredag 22 maj 2009

Regn!

Mysigt med regn, men mindre mysigt att flickorna (och jag?) tyx påverkas av tiden före regnet kommer,och inte på ett positivt sätt! *suck* samma sak förut innan det börjat regna,alla griniga och trötta m.m. men men nu J&T&C på Barnprogram. sedan ska de 2 små i säng. Hoppas C ej gnäller efter nappen,hon ha ju sovit 2 nätter utan! sedan ska J och hennes kompis sova. och sist P och jag och katterna:D jag tycker det är skoj att ha folk (vänner:D) att sova över *vandrarhem* få se om Elsa sover här på lördag!?
Idag fick vi besök av M&M,jag trodde alla barn sku va glada och att M och jag kunde prata lite:D men icke,3 gånger gnäll, haha inte jämt men nästan ojoj, nåmen vi överlevde dagen iaf! hoppas alla är gladare imorgon när P jobbar igen...vi ska nog bara va hemma jag och flickorna....pyssla lite inne om det regnar,kanske pärla....

Nå nu ska jag börja fixa kvällsmat....förhoppningsvis sänker sej lugnet över huset inom en timme:) då ska jag krypa ihop under en filt i soffan,äta kvällamst själv och läsa en tidning eller se på tv.
Elda i kakelugnen idag så det sku bli varmt och skönt här inne!
Vad gör ni ikväll då?
Hoppas alla har det bra!!! sköt om er och sov gott! *kram*

1 kommentar:

mari sa...

det är inte bara dina ungar som blir gnälliga av regn.. även JAG ibland :)