torsdag 28 maj 2009

Pirater på dagis!



Jag tror Tuwa har varit pirat i ett tidigare liv, jag borde spela in hur hon låter när hon är pirat,och framförallt hur hon ser ut! *gullunge* men en bild får ni se av hur hon såg ut ikväll iaf:D

Här är korten som jag knöt runt vasen/glaset som va fyllt med gullvivor,liljekonvaljer, humleblomster och midsommarblomster:




Fin vårfest/"avslutning" på dagis var det,men det regnade tyvärr, men barnen sjöng sött och så fick vi god tårta efteråt! sen blev jag kvar och städade dagiset,och nu är jag då hemma igen,ska fixa kvällsmacka och choklad-dryck sen se på tv lite innan sovdax...och läsa nya "drömhem&trädgård"!!! imorgon ska jag städa lite,sen kommer 2 mammor och 4 barn hit! (så jag ska handla imorgon bitti och laga något smarrigt,fuderar på paj och pastasallad,men får se imorgon!) sköt om er och sov gott!!! *kram*

Inga kommentarer: