fredag 29 maj 2009

*utefika*

Idag har jag städat,så nu är det fins några minuter igen:) och så var Tuwa och jag till Mattssons,handlade ingredienser till cheesecake och pastasallad! så det lagade jag när vi kommit hem! *mums* vid 14 kom 2 mammor och 4 barn hit! *trevligt* vi satt på den hlavfärdiga altanen och åt pastasallad och sen cheesecaken med jordgubbar på *mums igen* :) kallt i skuggan men härligt varmt i solen!!! nu ska jag plocka i disken *tråkigt* och sen ska vi gå över till Frickers och äta+ att flickorna ska va med faster medans Fabbe och jag åker på jobb ett par timmar.....sedan kommer jag hem när det blivit sovdax,och sen kommer P hem...........imorgon kommer moffa+irma och hälsar på! sen sku dte va kul att åka till ett bashus........men får se imorgon,är det fint väder är jag hellre hemma och njuter av solen! och sen på söndag är det dop m.m.!!! va har ni gjort idag då?
ha en underbar helg och sköt om er!!! *puss&kram*

Inga kommentarer: