onsdag 27 maj 2009

Sand-Vind-Vatten

Jag har kommit på: att jessus vad mycket sand det finns på Åland! Så för den som ej visste det,så består ej Åland av enbart vackra röda granitklippor!

Idag åkte Corinne och jag till Mariehamn när hon ätit gröt/lunch! vi gick på loppis,köpte en blåblommig kastrull! och sen köpte jag helva! sedan träffade vi Josefine och underbara lilla Alfred! vi åt lunch på EAT. sedan åkte vi till Sparhallen. köpte bestick och muminmugg åt A i doppresent,ska försöka pyssla ihop ett fint kort åt han också sen! och så köpte jag 3 glas som vi ska fylla med blommor åt "dagistanterna" imorgon! lite pärlor m.m. ska klistras på m.m.
Gjorde nog ej så mycket mer i staden.....på hemvägen åkte jag via Karros jobb och hämtade Oriflame nagellacket och parfymen jag beställt!! *härligt*
när vi hämtat T från dagis åkte vi till Matilda och lagade mat...sedan hämta P och jag direkt på jobb! nu ska jag kanske åka vidare(när flickorna somnat) och titta på Lost hos ett par vänner,om det ej blir imorgon,ska höra lite. vad ha ni andra gjort idag då? sköt om er! *kram*

Inga kommentarer: