måndag 18 maj 2009

Tre i veckan v.21

Har helt glömt bort "tre i veckan"!!! men här kommer några frågor och svar:

Till vardags!

1.Hur lång tid tillbringar du vid datorn en vanlig dag?
-kanske ett par timmar,är ett par korta stunder mitt på dagen och nån timme på kvällen...

2.Hur lång tid ser du på tv en vanlig kväll?
-ett par timmar om det kommer någe jag vill se....

3.Hur många timmar sover du per natt?
-8 kanske...beror på om alla andra sover hela natten m.m.



Idag börja P jobba kl 12, så han byggde lite till på altanen innan han åkte på jobb *längtar tills altanen är färdig*
T var på dagis och C och jag hemma och fixade:) T ha vart grinig/retas ända sen hon sluta dagis idag *suck* men nu är det bättre när hon ser på Pippi, och kanske även för att regnet kom nu,ha kännts så tryckande/tungt idag....men iaf,när C och jag hämtat T så gick vi till Ulle&Karin,och blev bjudna på middag! *tack ullegulle!*
men sen tröttna jag på griniga Tuwa:) så vi gick hem och då kom regnet! så vi gick in och nu ska jag mysa med mina döttrar i soffan en stund innan läggdags! <3
Vad har ni andra gjort idag? någon som hittar min gästbok?=) i min dator är den uppe till höger men inte i Matildas tydligen:S *kram*

Inga kommentarer: