måndag 25 maj 2009

Vackra Växter!

Ökar på listan vad jag vill ha för växter till hem&trädgård...

-passionsblomma!
-många olika sorters klematis!
-mer syrener!
-gullregn!

och en massa annat fint:) som kastanj träd,ek,plommon,krusbär,vinbär osv osv

Åh,vad underbart det doftar i köket nu! plockade liljekonvaljer som jag satte i ett fint glas!

Har vart ännu en härlig dag idag! Så skönt på altanen! och barnen (J och grannpojkarna,medans T&C såg på,de förstår ej hur det kan va kul med iskallt vatten:D) sprang i vattenspridaren. sedan värma alla i solen! och sen kom M&M hit,åt hamburgare och pommes idag *mums*
sen körde jag och Fabbe J till Bamböle,sedan åkte vi till vårat nya jobb! på dagiset,ska städa där några månader,bra med extrapengar! men trist dessa vackra kvällar:S men men.
nu ska jag fixa kvällsmat åt mej,sen kanske se sex and the city...vad gör ni ikväll då??? *kram*

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag sitter på jobbet och försöker hålla mig vaken. Gäsp vad trött jag är och längtar efter sängen... snaaaark!